♦ Fördriva tiden - 25 maj 2009 -

...Sova en liten stund kanske, fast jag måste nog gå och äta något först, är hungrig som en räv, men har inte aptit på något. Jo, men jag har ju jordgubbar som jag kan smälla i mig, hoppas det mättar Snuttan i magen en stund, mättar nog lite bättre med yogurt & flingor till. det märks att hon lägger på hullet nu, jag har fått tillbaka den här panikhungern som kan slå till precis när som helst under dagen, måste börja ta med mig nått i väskan igen... Det är läskigt att plötsligt få ett "sockerfall", det känns precis som om man ska falla ihop och svimma när det händer. Uscha!

Nehe nee, jag hinner nog inte sova en stund, ska ju till MVC kl.11, får ställa mig i duschen istället och nu ringer telefonen...




GottGott
Vaniljyogurt med färska jordgubbar & "flingor"


Jahaja, nu hickar hon därinne igen... Precis som storsyster...

 ♥

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Å fan va gott!

2009-06-03 @ 14:47:40
URL: http://onecolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0