♦ Kladdkaka, kalas & middag

2009-11-14 @ 12:13:34
(Mitt BlajPlank)

Jamén Tjena Tjena´rå, ;)
Det blev en bit kladdkaka när brorsan kom över och fikade igår, men tyvärr var den så otroligt mäktig så jag orkade inte äta en bit tll på kvällen... Vi åt mat från Grekiska Kolgrillen här i centrum och sen var jag mätt hela kvällen...
Ikväll kommer T&P hit på middag (om inte bebis får för sig att komma idag, hon är 5 dagar + nu), P är veg. så jag går runt och funderar på vad jag ska laga för middag, hon äter fisk & skaldjur... Till dessert får vi i varje fall KLADDIG KLADDKAKA... =)))))
Ska se om jag hinner åka och handla skor och något nytt att ha på mig innan det är dax att lämna storasyster på kalas kl. 14... Eller om jag kanske ska hinna med det innan jag hämtar henne ifrån kalaset istället, ska ju hinna paketera in presenten till hennes kompis och allt som måste styras upp här hemma innan och det VÄRSTA jag vet är att känna mig stressad... I really dislike feeling stressed. 


Hoppas er Lördag blir mysig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0