♦ Höstlov

2009-10-26 @ 10:59:02


Nu är det måndag och höstlovet har börjat. Det är Wilmas första skollov och det känns skönt att få vara hemma det här året och få tillbringa alla lov tillsammans med henne. Idag ska vi ha en "ta det lugnt" dag, med besök på parken och sen gå upp till centrum och springa omkring lite grann... Sen i eftermiddag kommer mamma hit efter sitt frisörbesök och äter middag med oss, efter det ska hon och jag gå på bio och se på Julie & Julia.

Inatt när jag och Nelia vaknade vid 05.30 var hon dundersnorig lillskruttan... Det var bara för mig att gå upp och "snorfrida" henne... Bara det inte blir värre, jag märkte på henne igår att hon inte åt lika bra som hon brukar, men om hon bara är snorig nu så ska det nog gå att få bukt på det, bara vi slipper feber och allt sånt! Liten, hon är ju bara 14 veckor... Det var inge kul! =( Pappa ligger i W:s säng hela den här veckan för att inte störa oss när han går upp påstår han... ;) Jag tycker det är bra, så att han få sova lite ostört, han ställer ju faktsikt upp på att gå och vagga Nelia till sömns dem kvällar/nätter hon bökar med oss.

På torsdag ska Wilma på bio med morfar och sen ska hon med hem dit och sova över... Mormor har annat för sig då så det är bara dem 2 som ska på bion... Sötnosar! =)
Nu ska jag gå och göra mig iordning medans bebis ligger och sover, men först ska jag sätta plåster på storasysters finger. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0