♦ Varva ner

2009-10-09 @ 22:29:41
Idag har jag bara gjort ingenting, absolut ingenting. Jag gick upp vid 6.30 och åt frukost med de andra, sen gick jag och la mig hos Nelia igen, gick upp igen vid 9. Vi har inte gått utanför dörren på heeela dagen, Wilma följde med hem till våra grannar efter skolan. Idag var en dag som jag faktiskt inte fick ångest över, jag brukar ju bli sjukt stressad av att bara gå hemma, men idag var det superskönt att få slappa, jag hann faktiskt att varva ner. På tisdag ska jag träffa Ida, det känns skönt att ha bokat det, då vet jag att vi träffas och så har jag något bokat att se fram emot... =) Nu har ju Jenny, Camilla och Mia börjat jobba igen... =( Vi hann inte träffas mycket alls under den tid som vi var hemma samtidigt, det går så fort....  Men snart är Petra hemma också, dit ska vi imorgon, deras bebis kommer vilken vecka som helst nu. =)

Idag är Nelia 12 veckor:



 Storasyster när hon var nästan lika liten...




Kommentarer
Postat av: fine

men åh, va lika de är! :) söta flickor du har. Kramar!

2009-10-20 @ 11:58:27
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0