♦ Höst & Nya Tag

2009-09-14 @ 11:16:14

Klara färdiga TJööööR för fAn ;)
Fort nu... Jag svängde in på en ny startbana idag... Nu nedrans gubbar ska jag tillbaka till det sunda livet igen... Sugar gone, fredagsmys only, träning, en massa nyttig & goood mat... Guuu så duktig jag ska bli!!! =))))

Älsklingen pumpade upp bollen igår och idag körde jag ett träningspass på 40 minuter ungefär (inkl. stretch)... Sen blev det en smoothie (banan, apelsin & havredryck) den har jag druckit i 3 års tid nu, jag tröttnar aldrig, ibland har jag NATURELL START i, jag vet att det är en massa socker i den, men jag skrev också ibland ! ;)



Nu sitter jag här med sovandes Nelia i bärselen, ska lägga henne i vagnen och lägga mig på spikmattan en stund... om hon inte vaknar förståss. Visst funkar den väl som en zonterapimatta också? Det pirrade skönt under fötterna... ;o)



Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0