♦ John Blund...

2009-09-07 @ 22:41:37
Vart är du när vi behöver dig?
Att det ska vara så sjukt Jä'la jobbigt med dessa nattningar... Nästan varje kväll när vi sagt Go´natt så börjas det snyftas där inne i rummet och hon springer ut och in från toaletten och hämtar papper för å snyta sig i... Det är inte OK längre... Mén man vill ju inte heller skälla på henne och göra henne ännu mer ledsen, men när det tar 3 timmar att få henne i säng så tappar ivarjefall jag humöret. Jag har bara lust att slänga igen ytterdörren och gå ut härifrån och det blir ju inte bättre av att bebisen skriker frustrerat för att hon inte heller kan sova. Jag har ingen stubin kvar på kvällarna... Tyvärr, men så är det! 
Jag tyckte det var skönt att komma iväg i helgen som var, men den lilla energi jag lyckades få är redan använd efter kvällens nattning...

Jaja, om sisådär 13 år kanske det är min tur att få sova ut... så vad är det jag gnäller om?

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0