♦ Lilla Plutten...

2009-09-11 @ 10:04:48

Jag är tyst så tyst & försiktig... Lilla Plutten ligger i babysittern och blundar just nu, jag satte henne där utan protest för att gå och fixa lite andra grejer som kräver 2 armar... När jag kom tillbaka låg hon där och stirrade rakt fram och nu blundar hon, nehe né, nu låter hon.... =o/ Får återkomma!

NU ligger hon där och är alldeles underbar.... Hon hade ju tappat nappen på golvet.  Där får den inte ligga, den ska ju ligga på axeln ju... =)
 

 


4 minuter typ, nu ligger hon och gosar mot min axel... det är mysigt det mé. =) Gosan, hon är så ombytlig... bara hon har bestämt sig innan hon blir äldre så ska det nog gå bra...
Nu ligger hon i vagnen... SPRINGER och duschar nu´rå! =)
Sitter med en STOR koff kappe... = kopp kaffe...  Jag och Nelia ska strax gå ut och köpa lite snáx till ikväll (fredagsmys) och förresten är jag jäkligt trött på att det ordet ska förknippas med reklamen, jag använde faktiskt det ordet låååångt innan OLW gjorde det, så chips blir det inte och blir det dé så är dem från Estrella...! =( SÅDÈSÅ!!!! ;o)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0