♦ Möhippa och underbart väder

2009-09-20 @ 20:52:44
I fredags var det Mia´s (Martins Mia) tur att få en liten överraskning...  Dem gifte sig ju i somras som en överraskning på Ebbas namnfest och nu så ville vi göra något för henne. Det blev en "surprise" hemma hos dem först då vi knacka på dörren då hon öppnade i mysdress. Sen satt vi där och drack champagne och lite smårunda under fötterna åkte vi sen in till Gamla Stan och åt middag på "Trattoria Romana" där vi drack gott och åt supergod mat... Dundermysigt var det! =)


Marias Möhippa
Sen var det tidig morgon på lördagen, då vi skulle ha möhippa för Maria (Peters Maria) ;), 8.20 möttes vi på Centralen, sen var det Gallejj heeeela dán...
Champagnefrukost på Berzeliipark, Laserdome, lunch i Vanadislunden/parken, en massa roliga uppdrag hela dagen och sen middag hos Annika... Några fortsatte till StorStan för ännu mer Gallejj, men jag åkte hem till min lilla bebis och resten av lilla familjen... Det var hur trevligt som helst, det skulle jag vilja göra om! =)


Tack Alla Fina Vänner för 2 underbara dagar! =) 



Idag var jag och mina 2 sejjer på fika hos mormor och morfar... =) Min farbror, kusin och kusinbarn var där och busade också. Mysigt, vill träffa er snart igen! =) Puss! ♥

Nu ska jag sätta mig framför 4:an... Go´kväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0