♥ Njut av Livet

2009-09-15 @ 15:10:04

Jag är en av dem där rastlösa människorna som nästan aldrig bara kan ta det lugnt en hel dag... Jag njuter av att inte göra någonting med familjen, men inte när jag är själv... Jag är inte själv, jag vet, men Nelia ligger ju och sover mestadels av dagarna och jag känner mig lätt ensam och uttråkad. Men hon har börjat vara vaken längre på dagarna vilket är kul och hon ler & jollrar mer för varje dag nu... Men jag önskar att hon kunde sova bättre på nätterna ♥

NJUT AV LIVET

Njut av livet medans du kan!


NJUT AV LIVET

 Jag sitter inne på Facebook hundra gånger om dagen (har tyvärr blivit lite beroende) i tro om att något kul ska hända, eller att någon har skrivit nå kul meddelande eller nått, det är ju det FB är till för, men det är bara "ganska dött" där nu för tiden... Och jag känner att jag blir mer & mer uttråkad över att inget "kul" händer på dagarna... Det blir tillslut att jag bara sitter och skriver en massa konstigt skit, ja, det blir ju lätt så när man är uttråkad... Så jag bestämde mig för att gå ut och jag tog bussen till "Kaffefabriken" i Älvsjö och sen gick jag in i den jättemysiga butiken brevid som heter "Pralin"... Det blev kaffe & den söta skylten ovan för slantarna och en jättefin present till Maria & Peter...  

Nu har jag hängt skylten ovanför kaffebryggaren så att jag ser den varje morgon och bestämt mig för att inga mer uttråkade kommentarer ska skrivas av mig, né, för jag har ingen anledning till att skriva dem. Nu ska jag försöka påminna mig själv om att NJUTA varje dag... För jag känner att det görs för sällan och man måste passa på att NJUTA medans man faktiskt kan göra det, många har inte chansen till att göra det längre!

Kram på er och NJUT AV LIVET, eller låtsas att ni gör det så gör ni det på riktigt en dag, I promise! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0