♦ Scones och Nybryggt te...

2009-09-30 @ 09:36:34
... I ugnen väntar varma scones på att min mamma ska komma på frukost. Nelia ligger och sover i vagnen, vi lämnade storasyster på skolan idag, dem ska ha fotografering och vi försov oss så jag sa att jag kunde lämna henne, jag vill ju att håret ska vara borstat och att hon ska va pigg och glad och inte stressad och butter. =)

Jag har en så extreeeem träningsvärk i låren... Usch & skönt! =( =) Imorgon ska vi träna igen, hoppas bara jag inte har lika ont då.

Né, nu ska jag göra nått annat. =)

Kommentarer
Postat av: linda

jag har träningsvärk i mina biceps:)

2009-09-30 @ 11:04:43
Postat av: Helena

Haha =) Och min sitter i framsida lår!!! =)

2009-09-30 @ 11:36:36
Postat av: Helena

Och så läste jag ju att jag redan skrivit att jag har träningsvärk i låren i inlägget, men jag Älskar ju att uprepa mig för att vara säker på att folk förstått. ;)

2009-09-30 @ 17:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0