♦ Tungt & tradigt

2009-09-15 @ 01:19:56
 Går runt här mitt i natten med Nelia i bäselen, det är ganska tungt & tradigt att lunka fram och tillbaka så jag tänkte att jag kunde sätta mig här och skriva några rader, men hon blir ju så sur när jag sitter still. Men om jag rör på mig i takt sida till sida så fungerar det kanske en liten stund, då är det bara min rygg som gnäller, men den är ju tyst ivarjefall så det får väl va så...
Pekfingervalsen fungerar en liten stund också medans den andra handen får sköta napparbetet... ÅÅÅåååhhhh vad jag Önskar att hon kunde sova på nätterna istället för på dagarna!

ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzLeeepyyyyy, åh, nu har hon somnat, hoppas hon inte vaknar när vi lägger oss i sängen nu bara!!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0