♦ Lite Hull

2010-04-08 @ 09:29:44
Nu hann jag plocka disk och även en liten städrunda i vardagsrummet, måste ju passa på när Nelia ligger och sover, vilket hon inte gjort på flera dagar, det är sånt kaos här hemma vilket jag hatar och stressar upp mig för. Jag har städådran i mig idag vilket gör att jag hellre skulle vilja stanna hemma och städa medans mormor är barnvakt, men det står coreboard på träningsschemat och jag vet att träningen ger mig mycket mer energi och den energin kanske räcker till att städa en annan dag istället...

Nu vill jag att det ska bli maj så att vi får åka till bad, sol och värmen, men jag har några veckor kvar att bli av med lite hull... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0