♦ Nyårsafton & sjukdom

2010-12-30 @ 12:42:05
Så var man på spåret igen, fast på fel spår, för den ledde oss till kräksjuka för 3:e gången den här säsongen... Så det blir nyårsafton i lugnets tecken, utan vänner. Förhoppningsvis mår vi bra imorgon så att vi kan äta god mat och skåla i bubbel ändå. Det är barnen som är dåliga, men vi är ju självklart rädda att bli smittade... Återstår att se! =( Lillasyster kräktes natten till tisdag.


Igår var vi (jag&sambon) på Å.City och meningen var att jag bland annat skulle shoppa nått fint till imorgon, men jag kom hem tomhänt, det fanns absolut ingenting som kändes bra på mig.
Det fick bli ett par jeans till min älskling från Diesel och ett par handskar till brorsan, som tidigare på dagen stod och frös om händerna som han stoppade in i jackfickan när det var skridskoåkning i parken, vilket jag tyckte var lite dumt, så vi köpte ett par som tack för barnvaktshjälpen. ;)


But NADA for me, absolute nada! =(


När vi kom hem så var det storasysters tur att kräkas, så jag hoppas att brorsan inte blivit smittad då han satt barnvakt åt dem när vi shoppade, så i varje fall han får sin planerade nyårsafton med vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0