♦ Hoppas inte det

2010-02-25 @ 13:44:50
Jag har ingen bil (igen... för tillfället hoppas jag), igår hade jag ingen data hemma heller... Men idag har jag det, annars hade jag klättrat på väggarna... Tråkdagar! =(
Uttråkad... rastlös, sugen på godis... Känner mig instängd och lite ångerfull.... Jag skulle lunchat med en vän igår, men eftersom jag kände att jag inte ville chansa på att få plats på en buss med barnvagn och sen chansa på att pendeln skulle funka, så jag skrev att jag ville ta lunchen en annan dag... Först skrev jag ett mail på Fb, sen försökte jag ringa på mobilen då jag inte fick nått svar på mailet, så jag lämnade ett meddelande på hennes mobilsvar då hon inte svarade (hon jobbar), hon ringde tillbaka senare på kvällen, men då kunde jag inte svara för att jag satt bakom ratten, jag vill inte prata i tfn när jag kör (svinhalt), så när jag parkerat bilen lyssnade jag på hennes meddelande som hon lämnat, där hon sa att hon inte lyssnat av mitt meddelande och sa att hon såg fram emot vår lunch dagen efter... Jag ringde henne direkt, men det var upptaget, självklart, så jag skickade ett sms där jag skrev som det var att jag inte ville chansa på att få plats på en buss med barnvagn och sen chansa på att pendeln skulle funka(tunnelbanorna är ju ur funktion här ifrån) och sen chansa på att pendeln skulle komma normala tider"...
Men jag har inte fått nått svar på nått av mina meddelanden än!, blev hon besviken? I don´t know, hoppas inte det... Känns inge kul i så fall. =(

Ikväll när ♥ kommer hem (då tar jag biiiiLen) ska jag på Aloe Vera-party hos en barndomsvän, det ska bli mysigt. Jag tycker om att komma ut och träffa lite nytt folk, speciellt efter att man suttit inne i flera veckor nu pga. kyla och snö som gör det "nästan" omöjligt att ta sig fram någonstanns nu.
Det ska bli superkul! =)

I morse kom jag ut på en promenad, så himla fint väder ute idag och så åt jag en nyttig Laxpytt till lunch!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0