♦ Semester i Sikte

2010-02-18 @ 09:44:50
Nu på sportlovet blir det en tripp upp till farmor i Glada Huddik, där vi ska försöka hitta fina backar att åka pulka i, kanske vi får tag på längdskidor också... Sen bär det av till Fjällen med Martin, Mia och Ebba i mars, supergulliga som har bjudit med oss dit till en stuga som Martins arbetskamrat äger. På lördag ska vi planera den resan genom att bjuda hit dem på middag... =)

Det blir sommarsemester hemma i Sverige, det finns många platser man aldrig besökt än och sommaren, när den är fin är oslagbar här hemma. Så nu har jag ringt och bokat vår tripp till Västervik i juni, 4 dagar på Stadshotellet, Astrid Lindgrens Värld är en av aktiviteterna vi ska på, ingen av oss har varit där tidigare så det ska bli kul att upptäcka en ny stad och sen ska vi bara strosa omkring och försöka få avkoppling... Jag har varit i Vimmerby för länge sen, en arbetskompis från förr är uppvuxen där och flyttade tillbaka för några år sen. Jag funderar på om jag ska ringa och höra med henne om dem har tid att träffa oss, fast det var så länge sen nu, så jag vet inte riktigt om jag vågar... =) 
(kom på den briljanta idén att se om hon finns med på Facebook och det gjorde hon, jag har skickat en vänförfrågan... Får se om hon lägger till mig)... ;)

Nu ska jag försöka underhålla mina tjejjer... Nelia fyllde 7 månader igår fressten... Tänk va?! =)

OCH IKVÄLL BLIR DET MYS MED TJEJJORNA PÅ SÖDER!!!!!
JIPPiE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0