♦ Vad har hänt?

2010-02-16 @ 10:18:51
Vissa dagar har jag så mycket för mig så jag hinner inte skriva så ofta då, andra dagar har jag inte mycket alls för mig, men jag orkar inte skriva då heller... Dom 3:je dagarna har jag hur mycket som helst att skriva, med det är inte ofta nu för tiden... ;)

Alla Hjärtans dag var mysig, vi var hemma hos mina föräldrar och gjorde hembakad pizza. Jag gjorde deg åt alla och så fick man själv lägga på de ingredienser man kände för. Vi hade räkor, ananas, skinka, salami, sparris, paprika, lök, mozzarella, klassisk riven ost, kryddor, bearneisesås mm. Hur gott som helst.
Brorsan och hans familj kom hem från Thaia i tid, så dem var också där och självklart min ungkarl till bror också.

Jag fick 20 stycken Hjärtan av min Älskling! ♥
Jag har inte öppnat chokladasken än, för om jag gör det så äter jag upp dom direkt och det är ju dumt! ;)


Jag måste köpa skridskor också, det var ju evigheter sen.. Ajaj, jag får int i fötterna av bara tanken.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0