♦ Grekiskt med tjejerna

2010-02-19 @ 10:59:55
 Och igår blev det, som förväntat, en trevlig kväll med tjejjerna då vi gick till en Grekisk, lite finare restaurang, med finare menar jag att det inte är en kolgrill, utan en restaurang, någonstanns på Ringvägen på Söder ...i Stockholm.
Maten var väl sådär, inga smaksensationer direkt, men stället var mysigt och vi var dem ända av de få som var där, så om ljudnivån var hög så berodde det nog på oss... ;) Camilla hade med sig Bibelkort, ett "frågespel" med frågor som rör allt mellan himmel och jord som var och en skulle svara på, alla tjejjerna kände inte varandra så det var en kul grej, vi är ju inte särskilt blygsamma av oss heller, så det diskuterades hejvilt runt bordet, bara för man är runt 30 så får man väl inte sluta ha lite larv för sig, eller hur?... ;)
Fast jag kan nog erkänna att jag, så här i efterhand funderar på vad jag igentligen svarade på och framför allt hur jag svarade på vissa frågor.. Men jaja, spelet går ju ut på att man inte ska ha någon längre betänketid innan man svarar. Och många gånger då man har vin i kroppen så önskar man ju att munnen vore förseglad ibland, emellanåt, ganska ofta faktiskt... ;)
Mitt STORA HAHAHAHAHA, blev uppmärksammat också! ;)!
 
Restaurangen stängde 22, så då gick vi vidare till ett annat ställe i närheten, en sportbar, ett hak som inte var sådär jätterolig och mysfaktorn var väl lika med noll... Men vi satt där en stund, faktiskt var jag så mätt på alla sätt så jag orkade inte ens ett glas vatten, men sen på väg hem vart jag kanontörstig och ångrade att jag inte tog in ett glas vatten ivf... Typiskt moi! ;) Men vi hade en mysig kväll och jag hoppas det blir en till ganska snart!

Jag tog bussen hem och lyssnade på musik i min ensamhet, det var verkligen ren avkoppling... Jag var hemma runt 00.30 och då låg lilla familjen och sov, så det var bara för mig att fixa iordning och krypa ner under täcket...

Några av de få bilder som togs under kvällen... 

  Maria med fina magen i vädret... Ska bli kul att se vad det är för en liten filur där inne... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0