♦ Vaknade precis

2010-02-08 @ 14:27:07
För en stund sen, rättare sagt för 50 minuter sen unnade jag mig en liten tupplur med Nelia i vår stora säng... Eller jag tvingade faktiskt ner mig själv under täcket, för jag har verkligen problem med att komma till ro så här mitt på dan. Men nu sov jag cirka 20 minuter, vilket är en alldeles perfekt powernap! =) Så nu känner jag mig skön i kroppen och hon ligger fortfarande kvar i sängen så jag fick även en liten datastund över.

Idag fick jag ett gulligt mail ifrån en vän:
"Hej vännen. Vill bara säga att jag saknar dig, hoppas att dopet gick bra i helgen. Läser din blogg ibland, helt underbar och något jag kan känna igen mig i...Är man känslomänniska så är man.
 :-) Kramisar" 

Vad glad jag blir, jag hade faktiskt ingen aning om att hon/du brukar läsa min blogg, vissa vet jag om, men det är tyvärr inte så många som lämnar någon kommentar, så det är inte lätt att veta vilka ni är som läser det jag skriver... Men det gör inget, det är kul ändå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0