♦ Disney On Ice

2010-01-03 @ 20:56:44
Idag var vi på Disney On Ice, vi har längtat ända sen Juni då jag tror ♥ bokade våra biljetter... Det var mysigt och så fick storasyster fylla sitt rum med några fler prylar, en musse Pigg. gossedjur i frack, ett Tingelingspö som snurrar och lyser upp i snörusket. ;) och annat kraffs. MEN Åhhhh, jag glömde kameran, eller Vi glömde den faktiskt, för det är väl inte bara jag som ska komma ihåg den vart vi än går, även om det bara är jag som mestadels fotograferar? Synd, men men...
Sen blev det middag hos mamma & pappa, det blev supergoda rullader.

Imorgon ska jag och barnen till Ida och träffa en massa vänner, det blir fullt hus, 10 barn 7 vuxna... Köttbullar och makaroner till lunch, gott och enkelt... Jag får dessvärre hoppa över k.bullarna för det är en massa lök i dem, men det gör inget. =) Det ska bli kul att träffa alla igen!

Nu ska jag lägga mig på spikmattan och njuuuuta!

Ha´det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0