♦ Gudmor & Gudfar

2010-01-20 @ 10:38:35
Det fanns några kandidater som vi valde emellan för rollerna som Gudmor & Gudfar (faddrar),, personer som betyder mycket för vår familj och som alltid på något sätt kommer att vara viktiga i våra barns liv. Vi har funderat läääänge och väl och tillslut "idag" (17 dgr kvar), blev det bestämt vilka 2 som ska få äran att vara resp. fadder för vår Älskade Nelia. Det blir samma personer som för Wilma, då vill säga: morbror M och min bästaste vän J... J blev superglad när jag tillslut frågade henne idag och M likaså såklart. =)
När Jag ringde J och sa:
- Hej Älsklingen, jag har en fråga till dig.
- Jaha... hmmmm. Hon trodde nog att jag skulle komma med nått dumt... ;)
- Vill du vara gudmor åt Nelia?
- Åhhhhh, JAAAA. klart jag vill!!! =) 
Det kändes bra i hela mig när jag märkte hur lycklig hon blev, och en sten föll från mitt hjärta, ÄNTLIGEN är det bestämt och det känns så bra!

Nu måste jag börja fundera på vad jag ska ha på mig på dopet... åhhh, har ingen lust att gå ut och prova kläder... Néé, jag är ingen sån där shoppoholic-människa och speciellt inte nu efter den här graviditeten. Efter jag födde W för 6 år sen var jag en strl 36 efter 5 månader, det är jag ju INTE nu... Inte ännu ivf. ;)

Nu har jag annat att göra! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0