♦ Hembakat

2010-01-20 @ 12:58:53
Skulle gjort så mycket idag, men jag mår fortfarande inte så bra, bestämde mig för att jag måste få vara hemma och kurera mig ordentligt...

Jag blev sugen på kakor, funderade på vad jag ska baka till dopet... Stora eller små kakor, kokos eller kanske traditionella syltkakor... Äsch, varför inte båda i samma... Ska dom vara stora eller små?...
Gick ut till köket och vips så stod det stora och små syltkakor m. kokos på bordet...


Och så blev jag sugen på kaffe... Vips, så stod där en STOR kopp kaffe också... Effektiv som 17! ;)


Men det blev INTE dom här 2 kakorna till kaffet, lovar, men jag provsmakade en liten, eller jaja, jag tog 2 små... ;) MEN jag bakade dom på 1 dl vetemjöl och resten dinkel och bara 1/2 dl socker... Dem är supergoda pga. kokosen tror jag... Får se om det blir den här kandidaten till dopfikat... Vet inte riktigt än, jag hinner nog ändra mig ett 10tal gånger, det är ju 17 dagar kvar än... ;)

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Gissa vem som kommer till sthm i helgen =) Har du tid att ses något? Kramas

2010-01-20 @ 20:32:09
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Helena

Ahaaa! =) Vad kul, jag har skickat ett mail på FB.... =)

2010-01-21 @ 11:20:58
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0