♦ Jobba...

2010-01-12 @ 09:37:15
Jag vill ha ett jobb, jag börjar känna att jag vill ut och träffa lite nytt folk, jag tror att jag vill ha ett extrajobb, varannan helg till våren kanske... 
Äntligen har jag börjat ta mig till Öppna förskolan och dit ska vi idag, Petra & lillkillen ska med också. Jag saknar den där sociala biten enormt, jag älskar att träffa människor, det är väl förmodligen därför jag Älskar att sitta i en reception (7 års erfarenhet ink.mammaledighet) och prata med folk i telefon, självklart inte då dem är dumma i skann och gnäller på stackars mig om något är fel, då jag är den första som personen talar med mm... Men sånt lär man sig att fort skaka av sig.  

Jag vill jobba, men inte heltid, helst bara mellan 9.30-14.30 på vardagar (sen när snorpan börjar på dagis januari 2011), och nu skulle varannan helg passa utmärkt... funkar det för nån tro? ;)

I eftermiddag ska vi till bvc för att mäta och väga Nelia... Alltid lika spännande! =)

Ha en bra dag, TjingTjing! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0