♦ Ledsen i Ögat

2010-01-08 @ 09:06:05
Det blev ingen promenad idag, jag har skavsår på hälsenan, jag satte på mig 2 par strumpor, men jag glömde att plåstra om. När jag kom hem orkade jag inte fixa iordning det, så nu sitter jag här istället... =(
Jag sitter och fnular på om jag ska plåstra om och gå ut igen, eller om jag ska ta mig ut till nått centrum någonstans, jag har lite att styra upp... Får se hur jag gör, nu kurrar magen, så det får nog bli lite gröt innan jag bestämmer mig, Nelia ligger och sussar i vagnen än. =) 

Åhhh, det är så skönt att det är fredag, det är konstigt, Wilma och ♥ har varit på sina respektive "dagställen" 1 dag och det känns som om en hel arbetsvecka redan passerat... Jag är konstig och larvig, I know, men jag saknade Wilma som 17 igår, men det går över när jag kommit in i vardagen igen.

(Kom på att det är Öppna Förskolan idag, så jag ska pallra mig dit för 1:a gången!!!)

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0