♦ Måndag = Nystart

2010-01-25 @ 08:56:52
Tog en liten omväg ifrån skolan idag, det var skönt att få komma ut och andas frisk luft igen och vad ljust det har blivit på morgonen nu!!! UNDERAT, åh, underbart mnar jag självklart, ahaa, borde npg sluta skriva nu och gå och lägga mig istället! ;) Fingrarna har för bråttom ibland.

Men ´va, det är fantastiskt nu då det vankas vår och ljuset kommer tillbaka så tidigt på morgonen, jag känner mig alltid så go & gla den här tiden på året när solen kikar fram och värmen är påväg. UNDERBART!

Ett litet citat från förra veckan som fortfarande får mig att le:
Vi kom hem efter vi hämtat Wilma ifrån skolan och som vanligt tvättar vi händerna och spritar. Hon kom fram till mig sniffandes på sina händer. 
- Mamma, spriten luktar så starkt så näsan nästan får hjärnskakning... =D

Vilket i sin tur får mig att tänka på när det var Lucia på skolan, då vi hade lussefika visades det upp några arbeten dem arbetat med under terminen. Om hjärnan sitter i näsan, vart sitter då Glädjen? =D Hihihi, barn är UNDERBARA! ♥

 

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Haha.. åh vilket gulligt citat

2010-01-25 @ 22:54:15
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0