♦ Många år sen sist

2010-01-16 @ 23:14:47


Förra veckan när vi åt middag hos mamma och pappa bestämde jag att vi (hela familjen) skulle sova över hos dem en dag och spela spel, äta god mat och dricka lite vin så att inte någon av oss skulle behöva köra hem för en gångs skull... Den dagen är kommen då den här helgen var en helg då vi inte har något planerat och nu sitter jag här hemma hos dem och skriver blogg. =) Mätt som en plätt och jag lovar att jag har syndat så det räcker för hela nästa vecka, det blir hårdhandskarna på och dem åker nog inte av ens på fredag... ;)

Vi har ätit räkpaj, valnötspaj m. vispgrädde, massa choklad, lite chips och annat gott. Vi har druckit vin och cola i massor. Men jag NJUTER fortfarande! =D Gott Gott! Samtidigt klappar jag mig själv på axeln då jag faktiskt lyckats gå ner 2.5 kg sen nyår...! =) Vi har ingen våg hemma, så jag vägde mig här idag.
Jaja, nu ska jag vara sällskaplig, så jag önskar er en:

Godnatt och Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0