♦ Orkar inte


2010-01-18 @ 15:22:26



Minnen Minnen Minnen,
Dagarna som gått Kommer Aldrig åter








Storasyster hemma från skolan idag, snuvig som 17, men ingen feber dock men jag kände att det är bättre för henne att vara hemma och vila upp sig 1 dag istället för att hon ska bli sämre...  Vi har målat med fingerfärg och pensel och hon "poserade" faktiskt för en skull "frivilligt" famför kameran... ;) *SÖTNOS*
Inte för att det brukar spela nån roll om det är frivilligt eller med tvång, fotografering är vardag här hemma...
Lilla Nelia, tjejjen kan sina miner ! ;)
 
Och jag har ju inget bättre för mig, så jag hinner sätta ihop lite collage på dagarna också... ;)

Jag ringde till Regina på salongen idag också, och sa som det var att jag bestämt mig för att avvakta med att vara nere på salongen ett tag fram över, att jag ska komma med nyckeln i veckan och att jag då hämtar hem mina saker... A vill köpa loss min Vapozon (ångmaskinen) och det är väl lika bra, den tar så mycket plats ändå och så köper jag en ny sen när det blir aktuellt igen, så får jag lite plus i kassan som plåster på såren efter boten jag fick igår! ;)
Det känns bra att jag äntligen tog ett beslut nu, istället för att känna mig osäker på vad jag vill, jag vill ju arbeta då & då, men jag hinner inte och nu känns det underbart att jag betämt mig. 
A blev lite besviken när jag ringde och berätta att jag inte kommer att vara kvar med dem, hon sa att hon längtat att få dela rum med mig igen... Men jag orkar inte känna ansvar för att komma dit just nu, det är ganska mycket med allt det andra som måste tänkas på och göras här hemma och sånt... Regina förstod mig till 100% och sa att jag är välkommen att komma senare om det finns rum då... =)

Dax att göra annat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0