♦ Perioden är på ingång

2010-01-26 @ 09:04:13
Gnälldax... =D
Det känns i hela mig, det ilar i magen på något konstigt sätt, jag känner att det bubblar i magpartiet, det vill sippra upp till gråt för minsta lilla, jag känner mig liten, skiten och bortglömd. Jag är inte dålig i magen, jag är inte dålig på nått sätt, det är bara ett hormonspratt som ser till att spöka 1 vecka i månaden nu när olika sorter krockar i skapelsen från hypofysen (en hormonverkstad i hjärnan), ett hormonspel som vänder hela min värld upp & ner i några dagar, ett hormonspratt som ser till att jag mår som en pissråtta... (haha, jag tror jag skrev ett inlägg för länge sen som hette så). MEN... jag tror faktiskt att det blir bättre sen när jag inte längre ammar... och det tänket hjälper ju mig att stå ut, så håll ut med mig och mitt gnäll då & då, ett litet tag till bara... ;)

Jag hoppas det är över till i helgen, då jag ska på Jenny´s 30 årsparty. som jag absoluuuut inte vill eller får missa!  

Have a Nice kind of´a day! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0