♦ Sjukligt trött

2010-01-13 @ 18:09:56
Smått & Gott och lite krimsKrams
Idag var jag och Nelia på IKEA med mamma och morbror M, vi träffades vid 10 och strosa omkring tills klockan var 13.30, jag åt lax m. örtpotatisplättarliknandegrej och gräslökssås till lunch, det var gott. Sen kom jag hem med lite krimsKrams, ett nytt överkast till Wilmas säng, ett doftljus och lite haklappar till Nelia.
Imorgon ska jag och morbror M träna Bodypump, men först ska jag ut på min vanliga promenad, hoppas F*N att jag inte blir sjuk nu bara för jag har känt mig hängig och sjukligt trött idag och igår också.
Igårkväll när jag skulle gå och lägga mig så fick jag en jättefrossa och mitt ♥ kom in med en filt och la över täcket, jag låg verkligen och hoppade där i sängen, trodde att jag höll på att bli riktigt sjuk, men under natten så mådde jag som vanligt och frossan hade försvunnit. Men idag är jag lika hängig och sjukligt trött igen, det känns som om jag skulle kunna somna vilken minut som helst, stående och så har jag en kittlande, tung känsla i strupen, likt en allergi, liknande den jag hade i somras (höggravid) då jag tillslut hade jättesvårt att andas, mådde riktigt dåligt och rösten nästan försvann... Konstigt! 
Håller tummarna för att det inte är nått skit på gång... =(


FinFina inbjudningskortet som jag gjorde till dopet! =)

Inbjudningskortet
Nu kan jag äntligen lägga upp inbjudningskortet inför Nelias Dop, för nu har nog de flesta fått det med posten... Visst blev det lite fint?! Sooo happy happy, jag blev jättenöjd! =)
Men som sagt, det är synd att vi inte kunde bjuda alla eftersom lokalen bara rymmer 50 pers., hoppas att ingen blir putt...

Ha en bra kväll! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0