♦ Svettig & Mör

2010-01-11 @ 12:42:25


AaaJjjj, igår var det aj överallt kändes det som, det berodde på massagen jag fick i lördags, men jag klagar inte för det är sånt man får stå ut med efter en sköööön massage, fast jag fick faktiskt ta mig en Voltaren på kvällen för att inte få "inflammationspridning" på köpet... ;)

Morgonens Promenix
Imorse blev det en skön, men en väldigt SVETTIG promenad på 45 minuter, jag var helt färdig när jag kom hem... Skönt som 17! Det är så underbart ute nu, jag hade med mig kameran idag och min termomugg med varmt härligt kaffe i och uptempo-musik (Pink) i lurarna... Och så blev vi förföljda av en STOR plogtraktor och fick gå åt sidan (trångt som f*n) 2 gånger för att släppa fram den, men jag blev ju glad som fick det lite nyplogat här & där..Jag väjde oss snällt åt sidan och LOG åt personen i plogisen! =))))) (så snäll så) ;)


Dop
Sen har jag även hunnit med att posta iväg alla fina inbjudnings-kort till Nelia´s dop. Det är synd att lokalen bara rymmer 50 pers., det är fler än så som vi igentligen skulle vilja bjuda, men det gick inte den här gången, tyvärr. Det fick bli vår STORA släkt och dem absolut närmsta vännerna.  Samtidigt är det skönt att det kanske inte blir fler än så, då har vi kanske en chans att växla några ord med var och en... Det ska bli otroligt kul att få anordna en liten "fest" igen, det var ju sååååå länge sen sist. 

Jag ska baka tårtorna själv tror jag, jag ska inte ta på mig för mycket, för jag vet att jag ibland har svårt att utföra saker om jag tar mig vatten över huvudet, men jag vill göra dom själv, mamma ska baka "sina bullar", dom är heeelt suveräna. Sen ska jag göra syltkakor (eget recept eftersom jag aldrig gör exakt som det står i nått recept vad gäller all mat/baklagning). =) 

Fikabord är ju aldrig fel, Slurp! :pDet kommer bli Chokladbollar i Mazzor


Åhhh, det ska bli sååå kul & sååååå Onyttigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0