♦ Exhalterad

2010-07-01 @ 11:35:42
Nu sitter jag här hemma för första gången på hur länge som helst och har just nu alla möjligheter att bara slappa, men är REDAN uttråkad och tycker just nu att allt suger, vart tog orken vägen... så fort jag sitter här inne känner jag mig matt och orklös, what´s that all about? Jag MÅSTE nog åka och byta mina skärp istället (kom hem med L som var alldeles för stort) och sen fixa lite go´dricka till på lördag, då har jag nått att göra en stund ivf...

W går på friidrottsskola den här veckan, hon verkar tycka att det är kul och hon kämpar på de gånger jag sett på. Men igår var det tydligen några killar i hennes grupp som hade sagt åt henne att springa och hon sa till mig att dem var otrevliga. Hmmm, jag försökte förklara för henne att dem säkert inte menade att vara otrevliga utan att man blir så exhalterad när man hejjar på varandra och att dem säkert bara ville att hon skulle kämpa på till 1000... Men hon tyckte att dem var dumma och otrevliga.. Hihi.. Gumsan! =D
Nu ska hon sova hos mormor och morfar till på söndag, på lördag-söndag ska även lillasyster sova där då jag ska på sommarfest hos J & C ute i Bro och my ♥ ska till Gävle med killarna.

Lite bilder från veckan som gått:

  
Vilket underbart väder det är ute nu, imorse var det dock lite kallt, men nu kikar solen fram här utanför... På lördag ska det ju bli 30+... Så jag måste fixa mycket dricka (inte bara vatten) till på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0