♦ Köplats 277

2010-06-01 @ 11:39:23
Sitter med telefon vid örat och väntar på att få hjälp av försäkringskassan, nu har jag plats 173, från början var det 320 någonting... Men det går ganska fort ändå. Under tiden sitter jag och studerar Nelia och det är alltid lika kul å se vad hon har för sig när hon tror att jag gör något annat än att övervaka henne. (Nu är jag på plats 137, det går frammåt) och Nelia sitter och studerar allt under databordet.



Nu är jag på plats 74... Dem är omkring 83 handläggare... Skulle det inte vara min tur snart? ;)

(Satt i 30 minuter tills jag fick hjälp, men det var det värt, nu kan jag förhoppningsvis koppla av. Nu ska jag ordna med fler saker som ligger och gnor som en börda i själen... Ska bli så skönt!)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0