♦ Lilla virrevarr

2010-06-15 @ 12:33:12
Hon är helt tossig vårt lilla virrevarr... När hon är trött skrattar hon som mest och hittar på en massa sattyg. Idag satt vi i soffan efter lunchen och hon började klättra mot armstödet och jag hejdade henne genom att dra lite i tröjan, då slängde hon sig på rygg mot mig mitt på soffan och tyckte att det var jättekul, så hon kröp mot armstödet igen och försökte att klättra upp och jag drog som innan tag i tröjan och det var lika kul den här gången. Så höll vi på ett tag tills hon ramlade ner med huvudet före, men hejdades av det lilla sidbordet vi har stående där. Där stod hon upp och ner på huvudet och jag var snabbt framme och drog upp henne, jag såg ett pyttelitet rött märke i pannan, hon började med att gnälla lite, men efter en halv minut började hon att skratta istället... Hmmmmm, tokunge!!! 


Dilemma: Eventuellt ska vi till Maria idag, dem flyttar till Skåne på lördag, jag vill verkligen träffa henne innan dem åker, men jag vet ärligt inte om jag orkar då den värdelösa bitterhäxan är här igen och jag förklarade för henne att jag helst inte träffar folk när jag mår så här. Även om jag faktiskt mår bättre idag så känns det inte som rätt tillfälle, men samtidigt vet jag ju inte när nästa tillfälle blir då jag får träffa henne igen. F*n vad jag tycker det här är jobbigt, men det är verkligen så jag känner, allt jag ska göra, mycket runt omkring mig blir bara till problem när tråkperioden är här... Det är skönt att jag gläds åt mina söta underbara runt omkring mig när jag känner så här... Men det är jäkligt tufft några dagar i månaden!
Äsch, jag tror att vi åker dit trots allt, jag kommer att ångra mig så mycket annars.

Vi åker till Västevik på minisemester (torsdag till söndag)...  =) Håller tummarna för att vädret ska bli bra! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0