♦ Stegräknare

2010-06-08 @ 21:55:03
Jag har fått en stegräknare av my ♥, så idag har jag haft den på mig heeela dagen. Vid avläsningen nu (klockan 21:28) har jag gått 12 735 steg (mitt mål är 15 000 steg om dan), 7.64 km och gjort av med 427 kcal (målet är 500). Jag har inte gått någon promenad mer än till/från centrum och till bion nu på kvällen, så det bådar gott om jag börjar ta mina promenader varje dag från och med nu, motiverad av min stegräknare så kanske det blir både lättare och roligare oxå. =) 

Vi har varit på förhandsvisning av "Nanny Mc´phee och den stora skrällen" nu på kvällen, lillasyster fick vara hemma med mormor och morfar. Det var en supermysig barnfilm och Wilma blev ledsen när den tog slut, så när den kommer på dvd hamnar den med all säkerhet i vår dvd- hylla. =)

Igår var vi och fikade med Petra & lillprinsen... Hoppas det blir fint väder nu i veckan, vi tänkte ha picknick nån dag snart... =)


NattiNatti ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0