♦ Aldrig som jag tänkt mig

2010-03-09 @ 09:39:50
... Inte för att jag blir förvånad på nått sätt, jag planerar ofta saker och ting och så skiter det sig ändå på 1 eller annat sätt, men jag vill inte ge mig, jag kommer att fortsätta att planera saker och ting ändå. Sen får det väl skita sig, folk får tro att jag är "en sån" som säger och lovar en massa, men som aldrig kan hålla det jag sagt... Njee... BitterBritta har tydligen bestämt sig för att stanna kvar ytterligare några nätter, I don´t like her, hon är en sån där energitjuv & pms-kärring det pratas så mycket om, jag vill säga upp bekantskapen med henne, men hon kommer nog inte fatta den piken heller, dum i huvudet.

Nelia hade hög feber hela natten, kokhet, jätteledsen och jobbig, men jag behövde faktiskt inte ta hand om henne, det gjorde my ♥. 
Men fortfarande har jag ingen kraft kvar nu, jag som äntligen hade bestämt mig för att ha en dag för mig själv, men som sagt, allt jag planerar och tänkt mig brukar skita sig. Det är inte så mycket att göra åt det, men är det därför jag känner mig rätt ensam ibland? Äsch, who fu*king cares? Jag är inte ensam, jag har min familj, vem behöver 15 vänner omkring sig längre, igentligen, när man har bildat en fin familj att stötta sig mot i vått och torrt?

Som sagt, jag hoppas ni fattar att det är BitterBrittan som skriver inlägg idag... ;)
Who cares?

/Sweet regards, BitterBrittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0