♦ En skön spakväll

2010-03-18 @ 15:05:32
Igår var jag på en skön spakväll med ett gäng tjejer, det blev först en nackmassage, sen en rivig handpeeling och sköna handcremer, fotbad och behagliga produkter till fossingarna och tillsist en miniansiktsbehandling där vi fick prova olika produkter. Jag gillar verkligen produkterna, rena, neutrala och inget komplicerat alls... När vi skulle hem fick jag skjuts av Ulrika, men det var inte självklart att det skulle bli så upptäckte jag. Hon hade parkerat inne på garaget på sitt jobb och upptäckte att kortet inte fungerade när vi skulle in och hämta bilen, klockan var väl runt 21.20... Men efter många samtal fick hon tillslut tag på jourkillarna som precis kom in till kontoret och kunde hjälpa oss in, så jag var hemma runt 22.00, en ganska lagom tid ändå. ;) 

Ikväll ska storasyster sova hos mormor och morfar, jag skulle se om det fanns tvätt-tid ikväll, men när jag stod vid busshållplatsen och det var 2 minuter kvar tills bussen skulle komma, kom jag på att jag glömt bort tvättstugan... Så det får bli en sistaminutenpackning imorgon, på lördag morgon bär det av upp till Fjällen med Mia, Martin & Ebba... Det ska bli kul, men bilresan har jag ärligt lite ångest inför, det kommer att ta minst 8 timmar att köra upp med alla raster vi kommer behöva. Jag hoppas lillasnuttan sover mestadels av tiden.

Hoppas ni får en mysig kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Vad mysigt med spa =) Ska på ansiktsbehandling på torsdag, det ska bli riktigt skönt det med!!

2010-03-20 @ 19:14:38
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0