♦ Mellis i solen

2010-03-08 @ 16:22:58
Vi hämtade Wilma tidigt idag, sen gick vi upp till centrum och handlade mellis som vi åt i parken. Soligt och fint, ja, helt underbart, men tyvärr var den medicinen ingen dunderkur mot mitt dåliga humör. Jag är fortfarande helt ur gängorna... Hoppas det blir bättre efter min ensamdag imorgon.
Jag känner mig faktiskt hopplös idag, inget känns kul vilket är lite konstigt då det inte kan vara pms-skiten, nu när mensen är över för den här månaden... Det är nog brist på sömn kanske... 


Men några fina foton fick  jag när vi var ute och även om ungarna är griniga, bråkiga och gnälligt hysteriska nu så är dem mitt allt och jag är så tacksam för att deras pappa finns i mitt liv:
  
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0