♦ ViktNojja

2010-03-10 @ 17:59:46
Jag satt i parken och solade idag medans Wilma åkte skridskor och Nelia sov en stund i vagnen, det var skönt... Jag hade ett Grönt "syrligt" äpple med mig till Wilma, jag tog en tugga och konstaterade att det gröna äpplet är mitt favoritäpple och att det faktiskt är godare att äta äpple och annan frukt än godis och chips, oftast, men ändå köper man hem just godis och chips, varför?


När jag var liten och gick i skolan gick jag ofta med en kompis in i affären på rasterna och köpte äpplen, medans andra hellre köpte godis, vissa gånger åt vi citron, jag har alltid älskat surt och syrligt, äter även citron idag, men bara som ett tillbehör till övrig mat och inte som om det vore en frukt. =) 
Jag måste tänka om nu, sen graviditeten har jag känt att jag har problem med att komma tillbaka och känna mig bekväm. Rumpan är inte på plats och byxorna går inte igen ännu, jag har hamnat i en viktnojja och det är jag inte van vid.
Men snart kommer alla underbara frukter tillbaka igen... ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0