♦ Bröllop och skimmer...

2010-05-18 @ 10:24:02

Vi var som bekant i Hågelbyparken i lördags och hade med oss fika i solen... Det är en Oas mitt i gettot. ;) Jag och mamma gick på en promenad för att få lilla N att somna i vagnen när vi plötsligt såg ett vitt skimmer dölja sig bakom en pelare till restauranghuset, där bakom var det en jättevacker brud som väntade med sin blivande man, eller dem kanske redan hade vigts, vet inte riktigt, men dem tog bröllopsfoton med en fotograf som sprang omkring med stativ och packning. Jag frågade om jag fick ta några fotografier på henne, hennes man gick och gömde sig bakom pelaren igen och fotografen frågade om inte han skulle kunna få vara med på fotot istället, jag kontra med att fotografer nästan aldrig får synas på fotografier... ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0