♦ Det blommar i Betongen

2010-05-17 @ 23:46:32
Dagen börjades med en härlig lunchpromenad runt sjön i Solna med Angelica, det är en av de bästa människor som finns därute, "som hon sa": - det spelar det ingen roll hur sällan man ses, man känner att det är lika givande varje gång! =) Det var supermysigt och jag hoppas vi ses snart igen, tyvärr hade jag mina pumps på mig så jag var tvungen att ta av mig och plåstra om mina fossingar titt som tätt under promenaden, fasiken, jag har ju haft dom skorna mååånga gånger förr, men idag fick jag skavis på båda hälarna... Ausch! =(
Sen åkte vi hem jag och Nelia och som vanligt blev jag överförtjust i alla underbara blommor som ploppat upp ur betongen här hemma på gården...


När jag hämtade W i skolan så ringde Z (också en av de bästafinaste) och ville att vi skulle komma ut och fika hos dem i Kista, vi kom nästan nyss hem, men så fick det bli... =)

Det har verkligen varit en fantastisk dag! ♥


Dagens ↑:
Sommarvärmen
Mysiga vänner
Härliga betongblomster

Dagens :
Skavisar på hälarna
Mygg på kvällen

Imorgon hoppas jag på en picknick med Petra, Lina
 och våra barn om vädret vill, då ska jag hämta W direkt efter skolan vid 13.30 så hon får vara mé och mysa... =)

Go´Natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0