♦ En fin tunika

2010-05-12 @ 17:14:17
Idag blev det en rejäl sovmorgon, eller det kanske är dumt å säga att vi sov, men jag och Nelia låg i sängen till 1o:3o, sen var det en lugn start på dagen med frukost, lite tv och tid att göra sig iordning med lite makeup. Därefter åkte vi till Sickla Köpcenter och gick ut och in i några affärer, det blev presenter till några personer, ett par söta grå/svarta jeansleggins och hårspännen till Nelia och ögonskugga och en fin tunika till moii. Jag letar efter ett tunnare skärp i leopardmönster, men har inte hittat något ännu, däremot hittade jag hur mycket fint som helst som jag skulle velat ha med mig hem, men som fick stanna kvar i butiken, det får kanske bli en annan gång. Jag måste hitta ett par enklare skor också, orkar inte gå omkring i högklackat hela tiden och det är bättre att ha flera par skor så sliter man ju inte ut dom lika lätt. ;)

Idag sover Wilma hos mormor och morfar, en av hennes bästa aktiviteter här i livet, så nu är det "Förkväll" (fast nu är det bara tråkreklam) på tv:n istället för barnprogram i bakgrunden. =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0