♦ Formulering kan vara svårt

2010-05-19 @ 21:29:48
Facebook har ju statusfält där man skriver in små kortare "meddelanden". Det är en kul grej, men ibland vet man inte riktigt hur formuleringen blir i "slutändan", ett bra exempel är den här som en god vän till mig som precis fått barn, skrev idag:
 "återbesök på mvc! hmmm...undrar om dem ska kolla läget "där nere"...
ska bli kul att få visa upp det lilla livet :)"

Jag skrattar lika mycket varje gång jag läser det, så jäkla skönt formulerat... Hon menar ju självklart att hon tyckte att det skulle bli kul att få visa upp lillbebisen. Det roligaste är att det inte bara är jag som kan läsa det utan alla hennes vänner... LOVELY! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0