♦ Hon har så bråttom

2010-05-26 @ 19:53:55
Vår tjej har så bråttom att bli stor, idag är hon 10 månader och 1 vecka gammal och började gå på riktigt... Hon har 8 tänder, den 9:onde är påväg så haklappen är på hela dagarna, den blir dyngsur på 2 minuter. Vi var på BVC idag och hon är 75.5 cm och väger 10.8, vikten har gått ner från kurvan, men det är bara bra då hon börjat röra sig så mycket, vikten har ju alltid varit något högre i förhållande till längden så...
Men som jag skrev innan så tog hon sina första riktiga steg i söndags (max 4-5 steg) när vi hade min & ♥ födelsedagsfika med släkten och idag tar hon flera steg när vi ställer henne utan stöd, hon är så fin vår lilla stumpa, men hon sätter sig hellre och kryper för det går ju självklart mycket fortare.

Idag var vi i centrum och shoppade lite kläder, det finns en helt underbar liten barnklädesaffär här i vårt lilla centrum med bra märken som "Name It, Mexx" mm. Sen köpte jag hem fläskfilé som ♥ grillade och en Bag`n`Box med rosévin som vi drack till maten, självklart inte hela boxen, även om det nu skulle vara underbart så här mitt i veckan på en onsdag. Men néé, 2 glas räcker för att jag ska bli lite snurrig i skann. ;)

Nu ska det slappas, så ha det så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0