♦ Vi har fått ett rum till

2010-05-21 @ 23:10:22
Idag blev det äntligen av, jag slängde ut en massa skräp som samlats på hög ute på vår balkong. Slängde allt direkt på marken nedanför oss, vi bor ju på en 1/2 trappa, så vi har ingen under oss. Satte Nelia i vagnen och gick till soprummet samt pappersinsamlingen och slängde allt skit.
Sen tog jag alla möbler och duscha av dom i badkaret, dammade av mattan och dammsög golvet ordenligt, sen tog jag fram alla fina turkosa och bruna accesoarer (ljusstakar och annat krimskrams) som jag hade lagt ner i kartong till källaren för 2 år sen. Förra året hade jag ingen ork att fixa där ute, så det var verkligen på tiden och det fanns att göra. ;) Men nu är det gjort och det är sååå härligt att äntligen kunna sitta och mysa där ute på dagarna med Nelia och en kopp kaffe.
Idag var vi (jag, ♥ och barnen) på Greken i centrum och åt middag, vi firade mig lite idag istället då vi hade föräldramöte igår. Sen gick vi hem och satte oss en stund på balkongen och åt jordgubbar och lite vin till oss vuxna.

 
Underbart! ♥
Jag kan inte riktigt förstå att sommaren är här igen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0