♦ Makalöst

2010-11-13 @ 18:24:05


Idag blev det en tripp till Forum, där hittade jag en jättefin blus (typ gammelrosa) och en passande bh för fantastiska priser, det blev även en foundation, mascara och en ny kajal till 2 barnsmorsan som behöver piffas upp lite med ny makeup. Jag vill ju inte använda gammalt och dant då det börjar klia i mina ögon direkt och faktiskt har jag inte köpt så mycket smink på länge. ;)

När vi gick vidare var vi tvugna att byta blöja på lillfisen, mitt ♥ tog på sig den uppgiften och vi andra gick in till BR för att köpa en massa presenter till alla barn som ska ha kalas framöver... När dem kom tillbaka från skötrummet passade hon på att bajsa i den nya blöjan och då var vår shoppingrunda över då vi typiskt nog inte hade checkat av skötväskan innan vi for iväg. =(

Det blev en hastig, men en lyckad shoppingrunda, vi fick med oss det viktigaste, sakerna till moi och presenter till de flesta. ;) Hihi


Hoppas ni får en mysig lördag, själv väntar jag på               
"Så mycket bättre", ett grymt bra program för mig som alltid hållt på med musik och att dem tolkar varandras låtar, det är helt makalöst bra! Jag blir så inspirerad!

Jag ska nog ta på mig kragen och göra musik igen, inte konstigt att jag känner mig bortkommen när jag avstår från så mycket som en gång var jag!


Kommentarer
Postat av: linda

Ja för tusan,sätt igång med musiken igen!!!Du e gryym!

2010-11-15 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0