♦ 2:a inskolningsdagen

2010-10-28 @ 12:58:00
Idag var det 2:a inskolningsdagen, vi skulle vilat efter lunch, men hon var inte redo att ligga ner och somna än så vi gick hem. Hon somnade efter 4 minuter i vagnen så nu ligger hon och sussar i hallen. Hon verkar tycka att det är kul med dagis, hoppas att morgondagen fungerar lika bra som hittills, då ska Annika, hennes fröken, ta hand om henne under vilan.

Ikväll blir det förhoppningsvis en lugn kväll, gårdagen var det fullt ös, iväg till Skhlm och handlade vinterprylar (tumvantar, halsdukar) och presenter till alla födelsedagsbarn som fyller nu. Sen var det hem och laga mat, nej förresten, de var min älskling som lagade, så jag behövde bara sätta mig ner och äta i princip. Efter middan åkte jag och W hem till mina föräldrar och kopierade mina gymnasiebetyg till min kommande utbildning i Januari..  När vi kom till mamma hade hon precis pratat med min morbror som berättade att morfar ramlat och slagit sig. Han hade ramlat i centrum, slagit sig i knät och ansiktet så att en tand slogs ut, så nu ligger han  på sjukan gammelmannen. UschiBuschi!

Ha det bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0