♦ Bra Kost & Motion

2010-10-24 @ 15:14:53
Igår blev det en urmysig kväll med middag, bowling och sen valde vi att fortsätta på en krogrunda till Söder med T&P, de andra åkte hem och bytte av sina barnvakter... Det var himla kul igår och imorse vaknade jag vid 11, det var skönt att få sova ostört en natt, det var länge sen sist.

Jag har ju, som ni alla redan vet, haft oturen att bli förkyld flera gånger den här hösten (minst 4 ggr på ca 2.5 månad) och då jag utvecklat en eländig förkylningsastma under min senaste graviditet så har det varit extra besvärligt att komma igång... Men nu är jag frisk och ska fortsätta vara det med hjälp av bra kost, motion och glada vitaminer!
Jag frågade söta P om vi ska köra ett "rejs" i "Tappa Kilo Jakten" tillsammans så att vi känner oss manade av varann, det tyckte hon lät bra så imorgon kör vi igång med promenader och bättre mat som utesluter potatis, ris, pasta, mjöl och onödigt socker på varsit håll. Sen ska vi höras av och peppa varann under veckorna och se till att vi kommer igång. 

Men idag blir det hämtmat, sen banne mig ska det bli ordning på Torpet! ;)

Kramar till er! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jaaag då...är våra promenader nu helt bortglömda:(SNYFT!

2010-10-27 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0