♦ En obehaglig syn

2010-10-01 @ 09:32:28
 Idag är det fredag, igen och det Underbara höstvädret som hägrar där ute är strålande för mitt humör. Medans jag precis hällt ut alla leksaker på golvet och hör Nelia spela på det rosa munspelet med prinsesskronor på (hon är faktiskt Väldigt duktig om jag får skryta lite), sitter jag här och skriver några rader, så att ni kan hålla er uppdaterade om mitt mammaliv... Visst Linda? ;) Som tyvärr snart är över, snyft!!!


Idag påväg till skolan möttes vi av en folksamling vid övergångsstället och en massa folk i en klunga.,, usch, det är obehagligt när det blir så, då vet man direkt att en olycka skett. När vi kom närmre såg vi en gammal dam som stod lutad emot en man som höll en servett mot hennes ansikte, käppen och "dramaten" låg vid sidan om och i bakgrunden hördes sirener ifrån en ambulans som var påväg.
Jag ville stanna vid dem, jag ville veta vad som hänt, men jag ville inte att Wilma skulle se "eländet" runt olyckan så vi fortsatte att gå förbi... - Mamma, jag vill fråga dig en sak... sa hon efter en stund. -Varför stod mannen och höll en servett på hennes ansikte? Hon hade redan sett för mycket, men jag förklarade lugnt att damen kanske hade snubblat omkull och slagit sig så det börjat blöda lite...

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch stackars damen, hoppas det gick bra!!!

2010-10-01 @ 11:03:12
Postat av: Helena

Jag vet inte alls... =( Tydligen hade en tjej i Wilmas klass sett när hon "snubblat" som hon hade sagt, alltså kom hon strax innan oss...



Gamlingar assååå....

2010-10-01 @ 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0