♦ Förkylningen ger med sig

2010-10-18 @ 19:25:48
Äntligen, äntligen börjar förkylningen ge med sig, jag är feberfri och mår förhållandevis bra! Jippi! Jag hade mina föräldrar här idag, så dem fick se vårt nya fina vardagsrum och den fina soffan... I fredags var Hanna här från Kalmar, det avr supertrevligt om jag nu bortser från förkylningen som tog kol på mig, men jag försökte att vara gästvänlig och trevlig, jag tror jag lyckades ganska bra ivf? ;) *Host host* Vi åt Lasagne och äppelpaj till middan, sen blev det godis i massor med vin och Cola till Idol. Tjejerna tyckte det var jättekul att ha en nattgäst här. =)
Idag var jag så pigg så jag faktiskt orkade gå till affären och handla lite efter att vi lämnat storsyster på skolan, det var en skön känsla att äntligen "orka" röra på sig igen... 
Nu ska jag ut i köket och göra en smörgås till W, hon säger att hon är hungrig... 

Hoppas ni mår bra och att ni har en mysig höst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0