♦ Motion och Harmoni

2010-10-20 @ 12:43:22

Idag motionerade jag i ca 75 minuter, först vart det 2 turer fram och tillbaka till skolan pga. att jag glömde lämna snuttans äpple och utebyxor i skåpet... Det var bara en bra glömska har jag kommit fram till eftersom jag fick en extra promenad. Sen när vi kom hem så fortsatte jag att träna med gummiband och gjorde 100 situps och stretch. När lillan somnade nu för en stund sen la jag mig på spikmattan och mediterade i 20 minuter (utöver mina 75 minuters motion) till underbar och lugn musik. Nu har jag hunnit duscha och göra mig iordning och allt känns bra just nu... Ute i köket väntar räkor och ägg på att jag ska göra någon god lunch till mig själv.

Ikväll blir det kalas för min brors son som nyss fyllde 4 år, då var vi sjuka hela bunten så idag får det bli lite kalas och fika. Det ska bli kul att få träffa dem igen, det var så dumt länge sen nu!

men innan dess ska jag och lillis¨åka och storhandla tänkte jag...

Hoppas ni får en bra dag och håll tummarna för att min dag också blir lika bra som den är nu! =)

Kram, H

(Just det, igår klippte jag lite lugg, jag kände för en liten förändring...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0