♦ Låt mig få presentera:

2010-10-09 @ 16:20:35
Igår kom äntligen paketet vi väntat på... Åhhh vad jag har längtat efter dessa, de aom skulle bli min nya motivation och så fort dom skulle komma skulle jag sätta dom på fötterna och bege mig ut på en rejäl powerwalk... MEN jag har åkt på en dunderförkylning istället och igen, det verkar få bli en senare histora det där med att komma igång med mina promenader igen... Flåset är som bortblåst, det kommer att ta rejält med tid att få tillbaka konditionen och få rumpan att bli liiiite mindre... Men det kommer, I won´t Give up!

Jag och W pysslade idag när Lilli vilade, hon har sett på "Mini Mello" på Bolli, då ville hon göra likadana fina dockor som fanns där...

Låt mig få presentera:
Jullan och Josefin. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0